woensdag, november 28, 2007

Slalommen op het zebrapad

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Ha, ha, helemaal waar hè, dit filmpje? Helaas gebeurt het niet alleen in de stad, maar ook daarbuiten. Ik krijg zelfs geen voorrang van andere moeders met kinderen in de auto als ik met 3kinderen bij het zebrapad wil oversteken!

Paula di Paola zei

het is inderdaad zo...Zebrapad hoort bij de exotische dieren, ik vertrouw niks!! Moest toch lachen hoor!!

Anoniem zei

Heb wel smakelijk gelachen hoor maar het is natuurlijk aller verschrikkelijkst. Er stopt echt geen hond. Waarvoor zijn die zebrapaden er eigenlijk?

Napw zei

Dames, ik moet jullie jammergenoeg mededelen dat ik na 40 jaar Italie
precies zo rij als wat we zien.
Berna, het zebrapad wordt serieus genomen, maar naast en opzij van de voetgangers rij je door, anders staat men achter je al te toeteren!
Marjolein men verwacht van jou dat je ijskoud oversteekt.....niet dat je staat te wachten, totdat iemand stopt.
Ben ik te veritaliaanst????